Wij maken gebruik van het signaal “Medewerker/Contract: einde contract met workflow”. In dit signaal kan je de tekst aanpassen, maar als je het signaal uitvoert, heeft de taak toch het onderwerp “Beoordelen aflopend contract naam medewerker (medewerkernummer). Ik zou graag de einddatum van het contract meegeven in het onderwerp, maar dit gaat volgens mij niet.
Vervolgens wilde ik het veld einddatum contract meegeven in de takenlijst, maar wij werken met meerdere dienstverbanden en regelmatig toon hij dan de einddatum van het andere dienstverband, wat niet juist is.
Ik kan in de gegevensverzameling (van de pagina alle taken, gedrag overzicht) kiezen voor Dossieritemkoppeling - Extra velden medewerker - dienstverband en dan toont hij in de weergave het juiste dienstverbandnummer, maar ik kan hier niet kiezen voor de einddatum. Als ik vervolgens het veld eindddatum via Dossieritemkoppeling - organisatie/persoon -koppelingen - medewerker - medewerker actuele gegevens - koppelingen - koppeling contract - dienstverband - volgnummer dienstverband - einddatum toevoeg, krijg ik dus een verkeerde waarde te zien.
Is er misschien iemand die me kan helpen en zeggen wat ik verkeerd doe?