Geblokkeerde gegevens

Is het mogelijk een melding te krijgen op geblokkeerde gegevens.

Via Algemeen → Inrichting → Blokkeringen → Gegevens (beheerder) kan je als beheerder gegevens vrijgeven, zoals geblokkeerde pagina’s en facturen.
Heel vaak moet ik daarvoor eerst een melding krijgen van een medewerker die niet verder kan, wat heel vervelend is.
Elke dag kijken is ook weer zo iets, want je weet niet wanneer het gebeurd.

Ik zat bij de signalen te kijken, maar ik kon niet een voor gedefinieerd signaal vinden en ook bij de gegevensverzamelingen zag ik niet iets waarvan ik dacht dat het in zou kunnen zitten.

Is het überhaupt mogelijk om hier een signaal voor in te richten? Of wellicht dat het net als de foutmeldingen in Profit Home komt? Ik wil graag dat de medewerker er geen last van heeft.

@ilse.snijders Bij mijn weten inderdaad geen gegevensverzameling bij signalen voor. Signaal word daarom lastig ben ik bang.

Dag @Wilco1
Daar was ik eigenlijk al vanuit gegaan, maar het was het vragen waard :wink:
Groet Ilse

Hoi Ilse,

Volgens mij is er ook geen signaal op in te richten. Je zou natuurlijk de medewerkers wel rechten kunnen geven op de deblokkade functie in Profit zelf. Dan ben jij zelf af van dit soort verzoeken. :slight_smile:

Al snap ik dat je hen pro-actief van dienst wil kunnen zijn :slight_smile:

Nog goed om te weten: als iemand een factuur open heeft staan op het scherm is deze ook geblokkeerd. Je zou echt een barrage aan signalen krijgen. Wellicht dat je beter af bent met een wens bij AFAS insturen om geblokkeerde gegevens automatisch te deblokkeren/de afhandeling hiervan beter te doen.

1 like