Onderwerp van taak Outsite niet zichtbaar - mobiele weergave

Hoi allemaal,

Momenteel ben ik bezig om het onboarden wat verder te finetunen.
Ik krijg het niet voor elkaar om het onderwerp van de taak te laten tonen in de mobiele weergave op Outsite. Heeft iemand wellicht de gouden tip voor mij?

Ik heb via sitebeheer op Outsite allerlei pogingen gedaan om het onderwerp te tonen, van het aanpassen van de afmetingen, padding toe te voegen en te sleutelen aan de eigenschappen van het overzicht, maar desondanks blijft het onderwerp onzichtbaar in de mobiele weergave. Een help-artikel gaf aan dat de eerste drie weergaves getoond worden, maar ondanks ik het onderwerp vooraan zet vanuit het onderhouden van de pagina, blijft alleen de datum en status getoond worden.

Is dit een AFAS-dingetje of is dit iemand wel gelukt?

Hallo Naim,

Ik denk niet dat dit een AFAS-dingetje in het algemeen is, maar meer een OutSite-dingetje.

Ik zie bij ons namelijk hetzelfde als bij jou. Alleen de datum en de status. Geen onderwerp.

Kijk ik echter in InSite, dan krijg ik wel alle kolommen onder elkaar te zien in de weergave. En dat zijn er bij ons best veel.

Je zou eventueel nog kunnen testen met een weergavesjabloon en kijken of het onderwerp dan wel zichtbaar wordt gemaakt. Maar allereerst zou ik dit eens navragen bij Support. Ik ben bang dat dit in OutSite op dit moment gewoon niet mogelijk is, aangezien het in InSite standaard al goed gaat.

Groet, Jeroen

Bedankt voor het meedenken Jeroen!

Support heeft aangegeven dat het mogelijk in het thema kan zitten.
Uiteindelijk bleek het 'm inderdaad te zitten in de kleur van de tekst vanuit het thema op OutSite.
De tekstkleur was wit, net als de achtergrond, waardoor de titel van het onderwerp niet wordt getoond.
Hiermee dus opgelost :slight_smile: .