Wanneer een collega bij ons een opleiding / certificering behaald had dan werd dit tot een half jaar geleden Profit vastgelegd bij de medewerkereigenschappen (tabblad “Opleidingen”).
Omdat we dit nu via de voorkant zijn gaan doen (middels https://xxxxx.afasinsite.nl/aanmaken-medewerker-opleiding-mss). Hierbij kan ook de vervaldatum ingevuld worden waar uiteindelijk ook signalen op gebaseerd zijn.
Nu willen we eigenlijk een overzichtspagina op Insite creëeren voor onze Office Support medewerker (die de opleidingen en certificaten opvoert) met daarin het oude (vrije) type dossieritem en het daar eigenlijk voor bedoelde type dossieritem -82 (Medewerker opleiding). Dit overzicht moet alle opleidingen en certificaten van medewerkers tonen, maar het lukt mij niet om dit toegevoegd te krijgen op de Opleidingenpagina (https://xxxxx.afasinsite.nl/portal-medewerker-opleiding-prs/medewerker-kennisportaal). Lopen hier misschien meerdere beheerders tegenaan?
De wens is dus om onderstaande velden zichtbaar te krijgen van alle genoten opleidingen / behaalde certificaten in een weergave in Insite.
Deze methodiek wil ik ook toepassen voor de verschillen ticketweergaves die ik wil opzetten voor ons project “Ticketing via AFAS”.
Alvast hartelijk dank!
Vincent Gooren
(ik zal me nu weer even gedeisd proberen te houden met vragen)
