Rapport over opleidingen van medewerkers

Voor de inspectie heb ik een overzicht nodig van de opleidingen en diploma’s die onze medewerkers hebben gedaan in de afgelopen 2 jaar. Deze gegevens zijn gefragmenteerd aanwezig. Een deel is ondergebracht in het dossieritem Diploma, maar ook kennen we het dossieritem Dossier - Opleidingen waaruit ik wil putten. Ik wil in het rapport kunnen refereren naar de aanwezigheid van deze dossieritems bij een medewerker. Heeft hier iemand ervaring mee? Hoe kan ik de gegevensverzameling vormgeven, zodat hij alleen resultaten geeft bij medewerkers een diploma in het dossier hebben zitten?

Ik zat te denken aan een rapport, maar misschien is het simpeler met een weergave in Profit te maken.

Kan iemand me helpen?

Hoi Tobias,

Hiervoor lijkt een analyse me het meest geschikt omdat je alle gefragementeerde gegevens met Excel goed kunt samenvoegen.

Als je dan als eerste gegevensverzameling een lijst met medewerkers kiest; dan 1 met diploma en dan 1 met opleidingen dan kun je alles zo aan elkaar knopen.

Hi Robert,

Dank je wel. Dat ga ik eens proberen. Ik zal je op de hoogte houden. en misschien nog aanvullende vragen stellen. Maar voor nu bedankt.