Beste Proces bouwers, is het mogelijk om de tips, geheimen en vragen en antwoorden van het oude forum hier naartoe te importeren? Er staan toch een aantal zeer interessante onderwerpen in. Thanks
Hi Vincent!
Helaas is het oude platform zo beperkt, dat exporteren (net zoals eenvoudig bladeren/zoeken) niet mogelijk is.
Daarom zijn we zo snel mogelijk overgestapt.
Wel vind ik het een goed idee om de belangrijkste vragen en geheimen hier te herhalen. Ik ga zorgen dat mijn collega’s en ik wekelijks enkelen herhalen.
Dank Jos voor je snelle reactie. Het vorige forum had al een absolute meerwaarde, dus ik kan niet wachten op een verdere invulling.
Hoi Jos,
Dat andere platform had een app (huddle). Daarin kun je gewoon zoeken en dingen terugvinden, kopiëren en plakken.
Het is net als Afas je moet het gewoon even leren gebruiken .
Vind het wel jammer dat we dat andere niet meer gebruiken. Zelf ben ik nog lid van meer communities die de huddle gebruiken. Daardoor schakel je snel over per kanaal en ben je ook dagelijks even op het platform.
Deze gaan we ook weer gezellig vullen dus binnenkort komt er wel weer leven in dit forum.
Vraag: heeft deze ook een app of is deze alleen via de browser toegankelijk?
Ik ben niet bekend met het oude forum maar als deze ook zonder in te loggen bereikbaar was dan zou je nog kunnen zoeken op “The Wayback Machine” door te zoeken op de oude url of titel van dit forum:
Goed punt! Het zoeken in de app is inderdaad wel mogelijk, maar ik vind deze alsnog heel beperkt.
Met dit platform kan je terugzoeken op alles wat je wilt. Van de beste berichten per periode tot op alle tags en woorden die je maar wilt. Elk woordt dat we gezamenlijk typen is straks terug te vinden. Dit gaat vooral in de toekomst heel veel bieden!
Er is ook een app te gebruiken mocht je dit willen. Zoek op “Discourse Hub”.
Kanttekening is dat de website volledig mobile first gemaakt is. Dus je kan ook prima de website gebruiken zonder app.