Ik ben opzoek naar de analyse werving & selectie (profit) welke staat beschreven in het help artikel w&s in InSite… Wij hebben deze niet beschikbaar binnen onze omgeving? Zijn er mensen die deze wel standaard hebben in hun omgeving? Ik hoor het graag. Anders zit er niets anders op dan een zelf opbouwen
Dag @birgit,
Ik zie in mijn omgeving wel de analyse ‘Cockpit werving en selectie’, maar ik zie bij mij ook niet de analyse ‘Werving & Selectie (Profit)’.
Groet Ilse
Ha ilse! Thanks die heb ik ook, echter is dit een golden oldie . Had de hoop dat die andere waar over werd gesproken een geupdate was…
Dag @birgit,
Ja dat verwachtte ik al, maar ik dacht ik kijk toch even voor je.
Misschien dat het in een template zit? Heb je deze al opgevraagd bij AFAS?
Ik heb namelijk eerder ook een analyse die standaard mee kwam, maar die je wel kon bewerken ‘vernageld’. Toen heb ik via een incident de standaard versie opnieuw opgevraagd en netjes gekregen. Dus mogelijk dat AFAS hem jou kan toesturen. Zij kunnen hem natuurlijk ook gewoon exporteren en jij dan importeren.
Dat scheelt een hoop zelfknutselen.
Groet Ilse
In de template omgeving & demo omgeving is hij ook niet te vinden, maar ik zal morgen gelijk de vraag aan AFAS stellen! Thanks!