Enquetemodellen niet aan te maken

Onze afdeling Kwaliteit & Veiligheid wil vragenlijsten voor de RI&E intern verspreiden via de Enquete mogelijkheid van AFAS. Ik heb mijn collega’s daarom geautoriseerd in Profit voor Enquetes:

• Gebruikersgroep QHSE (waar deze collega’s in zitten) > rechten op:
  • Autorisatie tool > autorisatie > algemeen > enquete > enquete / inrichting > alle onderdelen op ‘onderhouden’ gezet

Zij kunnen nu in Profit bij [Algemeen > enquete > inrichting] vragen en vraagcategorieën aanmaken. Maar als zij een enquetemodel willen aanmaken dan lopen ze tegen de volgende issues aan:

1. de bestaande enquete modellen zien zij niet
  2. wanneer ze kiezen voor [nieuw > lege definitie], dan zien zij de lege definitie niet, waardoor ze deze ook niet kunnen selecteren en geen nieuw enquete model kunnen aanmaken.

Ik heb me suf gezocht in de autorisatie en de filters (en de help paginas), maar ik kan dit niet vinden.

Weet iemand hoe ik voor mijn collega’s de enquete modellen zichtbaar kan krijgen?

Hoi Mark,

Het lijkt een autorisatiekwestie te zijn. Specifieke enquetemodellen zijn niet toegankelijk voor deze medewerkers: https://help.afas.nl/help/NL/SE/App_auth_Meth_Def.htm

Hierboven staat hoe je het kunt oplossen/aanpassen/onderzoeken :slight_smile: