Beste community,
We zijn bezig om meer via Insite te gaan doen o.b.v. projecten en ook toepassing van werkbonnen. Nu zouden we ook graag projectvoortgang willen kunnen schrijven via Insite (of evt. de Pocket app), maar dit lijkt niet mogelijk te zijn.
Hiervoor hebben we zowel met een AFAS-consultant van een derde partij als met de helpdesk van AFAS geschakeld. De een geeft aan dat deze pagina niet meer lijkt te bestaan (de consultant) en de ander (AFAS) geeft aan dat hiervoor de functionaliteit “Bouw” moet worden aangezet.
Omdat er wel een icoontje van AFAS bij komt ben ik er in ieder geval zeker van dat het hier om een standaard AFAS-pagina gaat en ook met het aanzetten (op testomgeving) van de Bouwfunctionaliteit is bovengenoemde pagina nog steeds niet zichtbaar en niet geautoriseerd. Ik heb op de APL-autorisatierol (die ik zelf als applicatiebeheerder heb) ook alles aangevinkt aangaande projecten, maar ook tevergeefs.
De functionaliteit heb ik volledige toegang gegeven (lees: alle pagina’s en pagina-onderdelen toegevoegd voor de rol waarop ik toegang heb). Toch krijg ik de volgende authorisatiemelding:
https://xxxxx.insitetest.afas.online/test/speciale-pagina-prs/notauthorized
Is dit iets waarbij er een lampje gaat branden bij één van de lezers…?
thanks!
Vincent