Gegevensverzameling gezocht: Betaalopdrachten

Dag,
Via Financieel –> Crediteur –> Betaalopdracht zie je een weergave met alle betaalbatches. Als je dan doorklikt zie je welke facturen in de betaalbatch zijn verstuurd en de status van de verzending naar de bank.

Ik wil hier een rapport van maken. Ik vind echter niet welke gegevensverzameling ik hiervoor kan gebruiken. Alle geschikte verzamelingen die ik kan vinden zijn van de salarissen vanuit Payroll, maar ik bedoel die specifiek van crediteuren.

Kan iemand mij op weg helpen? Alvast bedankt.

Groet Ilse

Hi Ilse,

Wellicht is verzameling Betaalbestand (analyse) hiervoor te gebruiken?

Gr, Margot

Dag Margot,

Dankjewel voor het meedenken!
Deze gegevensverzameling geeft alleen de data van de batch maar niet van de onderliggende facturen.
Ik ben echt op zoek naar de onderliggende facturen per batch.

Groet Ilse

Ah, dan zou mijn suggestie Financiële mutaties zijn. Daarin zijn ook batchnummers te vinden met de factuurnummers

Dag @mstraat,

Dan moet ik gaan stoeien met een subrapport, want in de financiële mutaties heb ik het wel het batchnummer, maar niet de status van de batch en het aantal facturen in de batch e.d.

Dat heb ik nog nooit gedaan, maar we gaan zien of het lukt.

Nogmaals bedankt voor het meedenken!

Groet Ilse

Hi Ilse,

Kan je niet een rapport maken met de gegevensverzameling van betaalspecificatie.

Hier zitten de crediteurengegevens, de betaalopdracht inclusief status en de administratiegegevens in.

Succes in ieder geval.

Groet, Ariën

Dag @Afasmellow ,

Topper! Thanks dat is hem. Het is gelukt:

Mijn dank is groot.

Groet Ilse

1 like