Wij hebben een nieuwe leidinggevende en zij heeft 2 voorgangers die inkoopfacturen beoordeeld hebben, als beoordelaar of als leidinggevende van de beoordelaar. Zij wil deze facturen graag inzien om te zien wat er al gefactureerd is, wat er in het verleden betaald is of voor ander verificatie.
Nu kan ik een overzichtspagina maken en de inkoopfacturen filteren en haar dan autorisatie geven, maar dan is het specifiek voor haar. Dat doe ik liever niet.
Zou jullie eens mee kunnen denken hoe ik leidinggevenden toegang kan geven tot facturen die beoordeeld zijn door hun voorgangers?
Hebben jullie dit al eens bij de hand gehad en hoe hebben jullie dit opgelost?
@GPeters
Dank voor de tip!
Het liefst wil ik toch wel echt verwijzen naar de beoordelingspagina van de inkoopfactuur, zodat die terug te kijken is. Hier vind men ook de reacties en de workflowhistorie en dan via een weergave in Insite en niet via een analyse.
Groet Ilse
Hi Ilse,
Via de analyse zouden de leidinggevenden dan een overzicht van de kosten kunnen inzien zoals aangegeven door NTR. In deze analyse zou je dan de URL naar de beoordelingspagina van de inkoopfactuur kunnen opnemen zoals aangegeven in het artikel dat ik meestuurde.
Je zou een vrij veld kunnen toevoegen op medewerkerniveau met een bestandskoppeling naar de medewerkerstabel. Naam: ‘Nieuwe vervanging’.
Bij de LG die uit dienst gaan, vul je dit veld met de nieuwe medewerker en vervolgens maak je een weergave gefilterd op Nieuwe vervanging = [medewerker].