Hoi allemaal,
Wegens gebrek aan ervaring een vraag over vormgeving die mogelijk heel simpel te beantwoorden is, maar ik kom er niet uit.
Op de InSite start pagina wil ik een aantal wat grotere knoppen zetten voor de gebruikers die naar de portal paginas leiden (bijv Medewerker, Projecten en management). Hiervoor gebruik ik een rij met 3 secties en in iedere sectie een banner met 1 item in de vaste lijst.
De vierkante tegels optie is eigenlijk wat ik wil. 3 gelijke vierkante vakken mooi gecentreerd op de pagina, maar deze zijn me te groot en kan ik niet kleiner maken. Op mijn laptop scherm zijn deze tegels zo groot dat alle content daaronder niet zichtbaar is, zonder naar onder te scrollen.
Nu kan je met de andere opties voor weergave in de banner wel de groote instellen, maar deze lijnen dan weer links uit. Ik heb ook geprobeerd om losse knoppen te gebruiken in plaats van een banner met een icoon en text, maar de groote van die knop is afhankelijk van de tekst waardoor de knoppen verschillend zijn en dat staat weer rommelig.
Heeft iemand een tip of suggestie om 3 vierkante knoppen met een plaatje en tekst te krijgen die:
- Niet te groot zijn
- Alle drie hetzelfde formaat hebben
- Centraal uitlijnen
Alvast bedankt!