Iets waar ik tegenaanloop is dat wij een aantal voorcalculaties als ‘onderdeellijsten’ hebben zodat wij via overnemen voorcalculatie gemakkelijk een geheel product kunnen aanbieden. Nu wil ik op onze artikelpagina een overzicht creëren met elke voorcalculatie waar dit artikel in zit, maar ik kom er niet uit hoe ik een ‘Standaard‘ filter kan aanzetten zodat je niet handmatig deze itemcode moet intypen.
Er bestaat geen pagina “voorcalculaties per item” die je hier eigenlijk nodig zou hebben vrees ik.
Als ik dit voorhanden had zou ik een cockpit maken; je kunt namelijk de cockpit publiceren op de tonen pagina van het artikel. Je ziet dan dus per item bijvoorbeeld alle voorcalculaties waar dit artikel in zit.
Het kan zijn dat ik cockpits verkeerd begrijp, maar met een cockpit pak je een 'screenshot’ van één van jouw analyses. Als ik dit op de ‘Tonen‘ pagina van mijn artikelen zou toevoegen heb je één ‘screenshot’ van een algemene weergave van jouw voorcalculaties. Dit kan toch nooit per artikel per pagina verschillen?
Als het goed is zit een template hiervan in jouw Profit omgeving waar de juiste macro al in aanwezig is. Als je die niet kunt vinden heb ik hem wel voor je.