Ik heb een groepering met diverse tabs.
met profit8 zie ik dat de titel op elk tab verplicht is (jammer).
ik wil nu op zijn minst het lettertype kunnen aanpassen maar ik vind niet waar. Iemand een idee?

Ik heb een groepering met diverse tabs.
met profit8 zie ik dat de titel op elk tab verplicht is (jammer).
ik wil nu op zijn minst het lettertype kunnen aanpassen maar ik vind niet waar. Iemand een idee?

ja vreselijk he…dat zal in het thema zitten…
heb al gezocht, al eens met alle lettertypes gespeeld maar ofwel mis ik er ene ofwel zit het ergens anders ![]()
Wellicht dat dit vinkje ervoor zorgt dat je de oude situatie weer kan zien? Het staat standaard aan en dit moet je dus zelf uitvinken: Nieuw in Profit 8 - Checklist overgang - AFAS Klantportal
Hier heb je helemaal gelijk in Joost!
ja maar dan ben ik de volledige standaard lay-out kwijt, ik wil enkel die titel in gekozen lettertype. Voor de rest zijn er voordelen aan de standaard die ik liever niet uitschakel
Hoi Sabine,
Dat is helaas niet mogelijk. Het is alles of niets.
De wens om de titel bij groeperingen te kunnen verbergen:
Kan het kloppen dat met de nieuwe Profit Lay-out van weergaves, er daarmee ook voor gebruikers er het kruimelpad niet langer de volledige doorloop van geselecteerde pagina’s laat zien en dat dus de manier van hoe autorisatie is opgebouwd in een omgeving daar dan ook een oorzaak van is? In de praktijk lopen collega’s er tegenaan dat zij niet meer het volledige kruimel pad zien zodra zij een dossieritem benaderen op InSite.
In Profit 7 zag men nog het volledige kruimelpad bij de benadering van een dossieritem op InSite: Home > Menu-item > onderliggend menu-item > onderliggend menu-item met verwijzing naar betreffende pagina > dossieritem pagina
In Profit 8 ziet men alleen nog maar Home > dossieritem pagina
ik zie voor een van onze dossieritems al zeker volledige pad nog
Dank voor de terugkoppeling. De collega waarbij het in onze omgeving speelde heeft inmiddels aangegeven ook weer gewoon het volledige kruimelpad te zien. Wellicht dat het dan te maken had met de manier waarop diegene een dossieritem pagina d.m.v. de bron URL benaderde i.p.v. het doorklikken van pagina naar pagina waarbij dan het hele kruimelpad is opgebouwd.