Profit weergave vrije tabelveld bij twee dossieritemtypes tonen

Beste community,

We hebben een weergave waarin we onze tickets vastleggen. Deze weergave gaat over 2 verschillende type dossieritems, waarbij echter wél naar 1 veld wordt verwezen vanuit een vrije tabel.

Vervelende is echter dat het vrije veld maar van slechts 1 type dossieritem wordt getoond, kijk ik in de pagina van het andere type dossieritem dan is het veld daar ook gevuld, maar kijk in naar de overzichtsweergave dan is het veld leeg.

Vraag: hoe kan ik ervoor zorgen ik in 1 weergave de waarde van dit specifieke vrije tabel-veld kan zien vanuit beide type dossieritems of is dat überhaupt niet mogelijk?

Vincent

Goedemorgen Vincent,

even voor mijn beeld: je hebt twee typen dossieritem, met ieder een vrij veld die gekoppeld is naar dezelfde vrije tabel toch?

Dan zal je in je overzicht apart de twee vrije velden (elk één van elk type dossieritem) in je overzicht moeten weergeven. Het weergave van beide vrije velden in één kolom lijkt me niet mogelijk, maar ik laat me graag corrigeren.

Gr., Martie

Hoi Martie,

Inderdaad het gaat om hetzelfde veld dat ik aanroep vanuit een vrije tabel. Ik was met Gemini (af en toe handig) er al wel een beetje achter gekomen dat je toch de lelijke oplossing moet bieden en beide vrije velden (dus van ieder type dossieritem, ondanks dat de bron uniek is) moeten tonen. Toch dank voor het meedenken en de snelle reactie!

1 like