Projecten
Binnen de huidige projectenmodule loop ik tegen een aantal aspecten aan, waar jullie hopelijk bij kunnen helpen. Hieronder heb ik ze opgesomd:
- Er bestaat geen profiel voor de projectfase. Het liefst zou ik bepaalde dossieritems die bv. binnen projectfase initiatie worden toegevoegd ook echt alleen in die ene specifieke fase getoond willen hebben. Daarnaast is het ook handig als een workflow specifiek op die ene fase zichtbaar is ipv bij iedere projectfase.
- Zodra een budget voor 50% of 75% wordt overschreven in bv. de realisatiefase moet er een signaal naar de projectleider gaan. Is dat te realiseren? En zo ja, met welke velden?
- Bij punt 1 heb ik het deels al benoemd. Graag zou ik ook een profiel per projectfase hebben en ook een projectdossier per projectfase. Hieraan wil ik dan koppelen dat er een signaal afgaat zodra er niks aan het projectdossier is toegevoegd in een specifieke fase.
- Via de workflow wil ik door middel van de gegevens van de fases de projectstatus aanpassen. Helaas kan ik nergens bij de gegevensverzameling de velden van de projectfase vinden. Of ik kijk er overheen.
Er zullen in de loop van de tijd nog wel meer vragen komen, maar voor nu laat ik het hier even bij. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen? Alvast bedankt!