Update connector HrCreateApplicant velden / huidige data

Dag,

Ik ben samen met een externe partij bezig met het inrichten van een app connector met de update connector HrCreateApplicant.

Nu krijgen wij een foutmelding op een waarde, maar ik kan niet goed achterhalen wat de waarden zouden moeten zijn omdat ik niet weet om welk veld het eigenlijk gaat.

Is er een mogelijkheid om ergens de huidige waarden van sollicitaties op te halen conform de update connector? Dan kan ik controleren welke veld het precies is en welke waarden mogelijk zijn.
Sowieso zou ik dat wel een mooie toevoeging vinden, ook voor andere update connectoren.

Alvast bedankt!

Groet Ilse

Hoi Ilse,

Wat jij beschrijft kan niet, maar je kunt wel eenvoudig een identieke aanroep simuleren via connect. afas.nl.

Als je het bestand van de leverende praktijken ontvangen dat is een XML of Jason dan zie je precies welke velden zij definiëre en kun je alles vullen. Daarnaast kun je in AFAS waarschijnlijk meer van de foutmelding zien in het connector logboek.

Dag @Robert ,

Dankjewel. Inmiddels heb ik via AFAS Connect het kunnen vinden. Ik moet zeggen ik vind het nog erg ingewikkeld!

Groet Ilse Snijders