Urenontrafelaar Profit 8 - Pocket App

Hoi!

Vanaf Profit 8 zijn er natuurlijk weer mooie aanpassingen gedaan aan onder andere de urenontrafeling. Voor onze flexkrachten willen we dit gaan inzetten vanaf volgend jaar en ben dan al lekker aan het testen.

Als ik als medewerker uren wil invoeren in de Pocket App, heb ik drie opties om hiermee te beginnen. Eén van de opties is in mijn geval een blauw plus teken rechts onderin. Wanneer ik daarna hier mijn uren invul, en op versturen druk, krijg ik een onverwachte fout. Doe ik het via een van de twee andere opties, lukt het zonder problemen. Ook blijf ik bij alle drie de opties de keuze om een vergoeding te boeken terwijl dit in mijn ontrafelprofiel uit staat.

Heeft iemand toevallig ervaring hiermee en weet wat dit kan zijn? Hoe ik eventueel dit plusje rechts onderin uit kan zetten? Of is er ergens toch nog een autorisatie dingetje die niet helemaal lekker staat?

Groet,

Sonny

Deze destijds gemist; maar:

Heb je dit in de standaard boekingslay-out van Profit ook? Zo ja: incident bij AFAS melden.
Zo niet: dan heb je toch iets bijzonders in de boekingslay-out gedaan wat verder onderzocht moet worden. Wat zit er achter de foutmelding?