1 persoon met 2 accounts op één 06-nummer in de pocket app

Beste community,

Wanneer een medewerker met 2 verschillende dienstverbanden onder 2 verschillende werkgevers toch op één 06-nummer hier gebruik van wil maken, hoe stel ik dat dan in?

Even concreter:

Werknemer Jan werkt (onder overigens dezelfde omgeving O123456AA), maar dus voor een andere CAO-werkgever), namelijk:

• onder werkgever 10 met mailadres jan@werkbedrijf.nl en
  • onder werkgever 20 met mailadres jan@privé.nl

maar beiden onder 0612345678. Kan deze medewerker dan de pocket app op 1 telefoon gebruiken en toch beide werkgevers zien? De omgevingssleutel is namelijk hetzelfde en beiden lopen dan via afasonline.nl en dan het stappenplan met 6-cijferige code naar mail, resp. mobiel?

We hebben nu namelijk een dergelijke situatie en het is even niet 100% duidelijk of dit kan en zo ja, hoe? Alvast bedankt!

Vincent

Hoi Vincent,

ik heb zelfs drie medewerkeraccounts aan me gekoppeld in de Pocket App. Met alle drie hetzelfde telefoonnummer.

Wat is het doel van je vraag? Dat je digitaal kan ondertekenen?

Gr., Martie

Dank voor je reactie Martie. Het doel is niet persé de digitale handtekening, maar dat deze persoon beide accounts in de pocket app kan benaderen en daar de taken voor hem (in dit geval) van zowel werkgever 10 als werkgever 20 kan afhandelen.

Vincent

Dat kan wel. Wel zul je in de app tussen de verschillende gebruikers moeten switchen, omdat één gebruiker maar weergegeven kan worden, en dus één persoon (en dus één medewerker). Maar de pocket app ondersteunt meerdere gebruikers.

EDIT: misschien dat deze helppagina je verder brengt: Hoe kan ik AFAS Pocket voor meerdere accounts/gebruikers koppelen? - Help Center Nederland

EDIT 2: bij mij ziet dat er uiteindelijk zo uit:

1. Je klikt op je foto.
  2. Je klikt op werkgevers.
  3. Je klikt de medewerker aan wiens taken je wilt zien.
  4. Je voert de taken uit als die gebruiker.