Momenteel ben ik bezig met het via workflow mogelijk maken op o.b.v. verschillende projectprofielen nieuwe projectnummers aan te vragen (type dossieritem -135). Hierbij willen we ook de verantwoordelijke toewijzen.
Vanuit een AFAS -partner is geadviseerd om de instuurder op de aanmaken-pagina de gegevens in te vullen en vervolgens na “aanmaken” nog door diezelfde instuurder via de actieknop “Maak iemand anders verantwoordelijk” de verantwoordelijke persoon voor het project te koppelen.
In de volgende fase krijgt de verantwoordelijke echter niet het aangevraagde projectnummer en -naam, maar weer een lege pagina o.b.v. de projectcontext doordat hij/zij dan weer terug in de aanmaken-pagina komt en niet in de beoordelen-pagina.
2 vragen hierover waarmee ik enorm geholpen zou zijn als iemand me hierin kan adviseren:
- Hoe zorg ik ervoor dat na de 2e actie “Maak iemand anders verantwoordelijk” de workflow verder gaat naar de verantwoordelijke in de “Beoordelen-pagina” en
- Hoe kan ik onderscheid maken in de context tussen de aanmaken- en beoordelen-pagina?
Alvast heel erg dank voor het meedenken!
Groet,
Vincent