Cursusmanagement - inschrijven personen/debiteuren via Insite

Dag,

Wij zijn een instelling voor ouderenzorg.
Wij gebruiken het cursusmanagement voor ‘reisjes’ voor onze cliënten. Cliënten worden door ‘medewerkers van het reisbureau’ (vrijwilligers) momenteel ingeschreven via Profit.
Ik wil hen heel graag laten werken via Insite, zodat we een mooi portaal kunnen gaan maken en gebruik kunnen maken van profielen.
Echter personen/debiteuren inschrijven gaat volgens mij niet via Insite.

Ik hoopte dat het verbeterd werd door een optimalisatie in Profit 4 ( Optimalisaties Cursussen: Het is nu mogelijk om cursussen en collectieve cursussen vast te leggen, te wijzigen en te verwijderen via InSite (ESS en MSS).). Maar zover ik kan inschatten is het nog steeds niet mogelijk om personen/debiteuren in te schrijven via Insite. Het zelf via Outsite inschrijven willen we op dit moment nog niet gaan doen.

Kan iemand met mij mee denken, hoe ik dit mogelijk kan maken? Wellicht het gehele beheer verplaatsen naar Outsite? Of is er iets mogelijk met de anonieme inschrijving en die dan omzetten (out-of-the-box-gedachte).
Het werken van deels in Profit en deels in Insite/Outsite is geen optie (dat zorgt voor teveel verwarring).

Alvast bedankt voor het meedenken.

Groet Ilse