Testen en bewerken outsite

Wij gebruiken een Outsite voor ons onboarding proces. Soms is het nodig dat ik bij de pagina’s en taken van de sollicitant op Outsite kom, bijv. als er extra uitleg op de pagina geplaatst moet worden, of als ik wil checken dat alle juiste velden zichtbaar zijn.

Ik maak nu een steeds een testgebruiker aan en start het onboarden daarmee om alle taken te genereren en in outsite te kunnen (ik wil geen sollicitatie op mijn eigen naam hebben staan). Dit moet ik dan steeds opnieuw doen als er zaken gewijzigd zijn/moeten worden.

Mis ik andere manieren om te bewerken in Outsite? Zijn er mensen die het op een betere manier doen?

Helaas is er niet een betere manier om dit te doen. Dit is hetzelfde issue als je hebt bij het opmaken van beoordelen pagina’s voor flows op InSite, daar heb je er ook echt eentje nodig om erin te kunnen.

Waarbij je op Insite nog de ‘luxe’ hebt dat je als workflowtaakbeheerder alle workflows kan openen en erop kan ingrijpen. Op Outsite heb je die mogelijkheid helaas niet, daar zie je echt alleen je eigen taken/dossieritems.

Dank voor jullie reacties. Ook met Insite is het soms lastig inderdaad.

Ik vreesde het al.. Dan ga ik maar gewoon door met nieuwe testgebruikers aanmaken :+1:

1 like