Dossieritem insturen op 'bestemming extra' insturen lukt niet

Hoi,

Ik verzoek van onze kwaliteits-afdeling ben ik een dossieritem + workflow aan het inrichten voor het insturen van klachten en verbetervoorstellen via Insite en de PocketApp. De wens is dat deze dossieritems niet op de medewerker worden vastgelegd. Dus in eerste instantie had ik gekozen voor bestemming ‘werkgever’. Het nadeel is dat je voor deze bestemming geen voorkeurswaarde kan opgeven waardoor de gebruiker dit veld moet invullen, en dat oogt wat vreemd in het formulier.

Na wat zoeken leek het me een goed idee om daarom dit dossieritem in te sturen op een ‘bestemming extra’, en de bestemming ‘beheersmaatregel’ leek mij wel passend.

Ik heb de beheersmaatregel en type beheersmaatregel ingericht en in profit kan ik een dossieritem aanmaken op een beheersmaatregel:

Vervolgens heb ik in het aanmaak profiel, bij de context ‘bestemming’ een voorkeur waarde ingegeven bij beheersmaatregel (zodat elke ingestuurde klacht in het dossier van de beheersmaatregel ‘klacht’ komt.

In het aanmaak profiel, bij de context ‘bestemming’ heb ik het veld beheersmaatregel wel op zichtbaar staan en heb een voorkeurswaarde ingegeven.

Echter, als ik via Insite een klacht wil insturen, dan kan ik bij bestemming niets kiezen:

En als ik het dossieritem wil insturen krijg ik deze melding:

De bestemming komt niet overeen met de inrichting van het type dossieritem. Het gekozen type dossieritem is zo ingericht dat de bestemming moet voldoen aan de volgende koppelingen: - Beheersmaatregel Ga naar help.afas.nl en zoek op de melding voor meer informatie.

Heeft iemand enig idee wat ik verkeerd doe, en hoe ik dit kan oplossen?