Dossieritem koppelen aan andere medewerker

Goedemorgen allen,

Ik heb een workflow gemaakt voor het indienen van een signaal binnen de organisatie. Hiermee kunnen alle medewerkers aangeven of ze ergens een verbetering of een kans zien etc… Op InSite kan iedereen middels een knop een signaal indienen waarmee het signaal ook automatisch als dossieritem aan het dossier van de indiener (bestemming) wordt toegevoegd. Dat werkt allemaal prima.

Onze Adviseur Kwaliteit is verantwoordelijk voor het “managen” van de signalen en heeft derhalve ook inzicht in alle signalen. Ik heb deze functie dan ook ingesteld als workflowtaakmanager op deze specifieke workflow zodat zij altijd kan ingrijpen in het proces. Ook dat werkt prima.

Nu heb ik de Adviseur Kwaliteit ook een aparte knop gegeven om een signaal “namens iemand anders” in te kunnen dienen. Deze wordt niet automatisch aan een bestemming gekoppeld en de bestemming moet dus geselecteerd worden door de Adviseur Kwaliteit. Wanneer zij een medewerker selecteert dan krijgt ze de foutmelding “Er is iets misgegaan bij het weergeven van de pagina…”

Ik kan me zo voorstellen dat de Adviseur Kwaliteit niet de juiste rechten heeft om een dossieritem aan iemand dossier te hangen omdat ze überhaupt niet bij andermans dossiers kan komen. Klopt die aanname en hoe zou ik dit dan wel kunnen oplossen? Alvast bedankt voor het meedenken!

Hoi Martijn!

Deze melding heeft volgens mij niets te maken met autorisatie. Kun je inloggen als de medewerker en kijken of jij ook die melding krijgt? Daarnaast is er ook een help artikel:

Groetjes Mischa

Hoi Mischa, bedankt voor je snelle reactie. Dit lijkt inderdaad meer op een algemenere foutmelding. Wat bedoel je met inloggen als de medewerker? Stomme vraag misschien, maar kan dat dan?

Kleine aanvulling, de foutmelding verschijnt al wanneer ze het dropdown veld voor de bestemming open wil klappen. Ze krijgt dus überhaupt geen medewerkers te zien.

Mag ze het dossieritem ‘Vastleggen’? Dus in de autorisatietool onder filters CRM - Dossieritem Vastleggen?

Daarnaast zijn er meerdere zoekweergaves ingericht? Wellicht heeft ze hier geen rechten op en krijgt ze daardoor de melding?

Beetje gissen zo, maar daar zou je nog naar kunnen kijken.

Groetjes,
Mischa

Het zit hem inderdaad in de rechten op de betreffende zoekweergave. Die is specifiek voor HRM. Die heeft ze nu dus inderdaad niet. Ik ga kijken of dit überhaupt wenselijk is en weet nu waar het hem in zit. Hier kom ik wel verder mee, bedankt!!