Collega’s zien elkaars taken niet in takenbak InSite

Hallo,

Wij zijn bezig om een werkpagina te maken voor onze sales collega’s. Als eerste zien ze op die pagina een takenbak met alle lopende workflows. Nu is het probleem dat ze alleen de taken zien waarvoor ze zelf verantwoordelijk voor zijn, terwijl het de bedoeling is dat ze die van de collega’s ook kunnen zien.
Instellingen en constateringen die we zelf al gedaan hebben:

• de weergave is een pagina gebasseerd op ‘alle taken’
  • er wordt een filter toegepast zodat alleen er alleen dossieritems van het type verkoopactie en offerte zichtbaar zijn
  • wij als applicatiebeheerders zien wel alle dossieritems van iedereen.
  • de collega’s kunnen wel de pagina van het type verkoopactie openen
  • via de gebruikersgroep waar de salescollega’s in zitten is er filterautorisatie toegepast op dossieritem. met dit filter worden type verkoopactie en offerte doorgelaten.

Wat zien we over het hoofd?

Groeten,

Eef-Jan

Hoi Eef-Jan,

Misschien is dit het?

Zitten ze in de workflowtaakmanager groep van de workflow en/of staat op dit dossiertype het vinkje dossieritem als vertrouwelijk markeren aan? Want dan moet men rechten hebben op de bestemming van het dossiertype.

gr

Dennis

Hoi Dennis,

Het vinkje dossieritem als vertrouwlijk markeren staat niet aan.
En zou je ‘workflowtaakmanager groep van de workflow’ nog iets meer kunnen toelichten. Want die volg ik niet helemaal :slight_smile:

Groeten,

Eef-Jan

Hoi Dennis,

Inmiddels is het met de afas help en jouw voorzetje gelukt. Ik heb hier Sales NL toegevoegd:

Ik weet niet of dit is wat je bedoelde maar het werkt wel :slight_smile:

Groeten,

Eef-Jan

Hoi Eef-Jan,

“workflowtaakmanager” is vergelijkbaar met als een je groep opneemt in “taak bestemd voor” met vinkje uit. Deze taken worden dan zichtbaar via een alle taken pagina en niet via een mijn taken pagina. Voordeel (of nadeel het is maar hoe je het ziet), is dat je dit dan voor alle taken in de workflow geldt en je hoeft het dan niet per taak in te stellen.

gr

Dennis