Zoekweergave insite koppelen aan workflow

Is het mogelijk om een bepaalde zoekweergave te koppelen aan 1 workflow?

Wij hebben bijvoorbeeld voor het delegeren een zoekweergave voor iedereen en een weergave met alleen MT leden. Nu zou ik dus die zoekweergave MT leden verplicht of als enige zichtbaar willen maken in een bepaald workflow - dus niet in alle worfklows! Zijn er opties? Of is er een andere manier om dat lijstje te krijgen in de workflow? Het kan niet naar leidinggevende omdat er bij ons meer stappen tussen zitten en ook niet op elke afdeling evenveel stappen.

Hi Imke, nog geen reactie ontvangen zie ik, dus hier een korte reactie.

• Het is mogelijk om per workflow een specifieke weergave te tonen, én
  • Het is mogelijk om rechten per weergave toe te kennen.

Als je die twee combineert ziet niet elke gebruiker dezelfde weergave, maar je bent wel even bezig om dit voor te bereiden. Elke workflow heeft zijn eigen pagina’s in InSite. Daar plaats je de weergaves die je wilt gebruiken. Elke workflow (DossierItem) genereert zijn eigen standaard weergave. Daar moet je misschien van afwijken om de rechten te kunnen sturen.

Het kopiëren van een InSite weergave doe je in InSite

Het onderhouden van een nieuwe weergave doe je in voornamelijk in Profit [alt ASG]). Daar geef je aan welke Autorisatierol toegang heeft tot de weergave. Met die vrijheid bepaal je wie wat ziet. Zaken zoals kolomindeling, filtering enz.

[Het beschrijven van Autorisatierollen is een apart groot ding.)

Hopelijk brengt het je een stapje verder.

maar die zoekweergave komt pas als je klikt op delegeren of verantwoordelijke kiezen, ik zet dan toch geen overzicht op een pagina?