Filter op weergave dossier

Waar zou ik op kunnen filteren om voor elkaar te krijgen dat een leidinggevende alleen de dossieritems ziet van de trainer die toebehoren bij zijn vereniging/afdeling. Ik had nu een filter op het veld leidinggevende OE maar bij muterende workflows levert dit veld geen resultaten. Zie printscreen. Iemand een idee?

Misschien het veld Leidinggevende medewerkerscode in de verzameling zetten en dan het filter [Medewerker] hierin zetten. De items worden dan zichtbaar als de leidinggevende gelijk is aan de ingelogde medewerker.

hoi Angela, volgens mij heb ik die er al in zitten (leidinggevende OE). Wat het moeilijk maakt denk ik ook nog is dat er ook een bestuurswisseling kan zijn waardoor er een nieuwe leidinggevende komt. Je wilt eigenlijk dat die de historie (ingestuurd door voorganger en nog indienst) dan ook kan zien.

Hi Wendy, Ik denk dat dit wel mogelijk zou moeten zijn wanneer je mijn filter gebruikt. Welk veld is bij jou “Leidinggevende OE” in onderstaand plaatje?

image

Hoi Angela, bij mij werd het veld opgehaald uit laag 2 OE. Ik heb nu de leidinggevende toegevoegd vanuit de dossieritemkoppeling en daar krijg ik wel resultaat zie ik nu. Ik krijg alleen het veld leidingevende uit - Dossieritemkoppeling - Organisatie/persoon - medewerker - medewerker actuele gegevens. Is dat ook goed denk je? Zie hieronder. Ik kan het veld uit jouw voorbeeld niet vinden.

image

Bedenk me net nog haal je hiermee niet de leidinggevende van het hoofddienstverband op ? dat denk ik wel want als ik het filter test bij iemand met meerdere dienstverbanden dan worden er geen gegevens opgehaald.

Hi Wendy, daar heb je gelijk in. Ik denk ook niet dat hier een filtering voor mogelijk is in deze weergave. Waarom wil je dit overzicht op deze manier beschikbaar maken voor leidinggevenden?

Hi Angela, omdat de leidinggevenden niet alle dossieritems in mogen zien (medewerker kan voor meerdere OE’s indienst zijn die los van elkaar zijn en andere leidinggevende hebben). Dit kan niet met autorisatie op de dossieritems dus moet dan wel in de weergave.