Goedemiddag, ik ben aan het testen met onboarden en loop er tegenaan dat mijn document steeds leeg is wanneer ik die genereer binnen de workflow. Ik ben alle instellingen al doorgelopen en kom er niet achter waar het zit. Bij het genereren van dit dezelfde document voor een medewerker die al in dienst is genereerd het document wel inhoud. Iemand een idee waar ik het moet zoeken?
Hoi Wendy, heb je misschien in het document nog de filter staan op een specifieke medewerker? Zo ja, dan krijg je bij het opvragen van datzelfde document voor een andere medewerker veelal een leeg document terug. Zo werkt het in ieder geval ook bij rapporten vanuit Profit.
Dat zat er nog wel in maar is niet de oplossing helaas.
Dan vrees ik dat ik het niet weet…
Hi Wendy,
Het lijkt erop dat je de gegevens uit de verkeerde gegevensverzamelingen haalt. Bij indienst melden heb je met workflowmutatie te maken, waarbij de koppeling van gegevens gebeurd op mut.ID… Bij een bestaande gebruiker worden de gegevens opgehaald bij de medewerker.
Ik wil wel even een keer met je meekijken.
Groeten Marco
Hoi Wendy,
Kan het misschien zijn dat het document op het verkeerde moment gegenereerd wordt? Dus voordat de gegevens in AFAS geregistreerd zijn, dan kan het zijn dat hij namelijk nog geen gegevens op kan halen…
Groetjes Francis
hoi Francis. Dit document zou juist voor de registratie van de medewerker in Profit wel gevuld moeten worden volgens de toelichting in de definitie van het document.
Het is inmiddels al gelukt. Ik heb het document opnieuw gebouwd. Waarom het niet lukte blijft een raadsel.
Vaak ligt het aan de filtering van de subdocumenten.
Bedankt voor de reactie. Inmiddels een oplossing gevonden.