Dag allemaal,
Ik heb een vrij dossieritem waarin ik een ander vrij dossieritem (aanpasbaar) wil kunnen starten door middel van klikken op een workflow knop. In Insite werkt deze precies zoals ik wil.
Echter in de Pocket app krijg ik steeds een foutmelding: Object reference not set to an instance of an object.
Het profiel waarmee ik het nieuwe dossieritem wil insturen is gekoppeld aan de Pocket app, dus ook via de knop insturen, kan je dit profiel kiezen.
Ik heb nog even verder zitten testen en als ik de verplichte velden van het nieuwe dossieritem vul met een vaste waarde, het insturen op niet aanpasbaar zet en dan instuur via de Pocket app, dan werkt het wel en krijg ik netjes een nieuwe dossieritem.
Dat is als test leuk, maar er moet bijvoorbeeld een leverancier gekozen worden uit een vrije tabel en die is niet altijd hetzelfde.
Ik heb ook al geprobeerd om de verplichte velden te vullen en wel op aanpasbaar laten staan, maar ook dat werkt niet.
Ik kan niet op de AFAS Help vinden dan je geen dossieritems vanuit een workflow kan insturen aanpasbaar vanuit de Pocket app.
Onze technische dienst werkt eigenlijk bijna alleen maar vanuit de Pocket app, omdat zij alleen hun telefoon bij zich hebben tussen onze locaties, dus dit is vrij essentieel.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Groet Ilse