Oudste record wegfilteren

Hoi,

Ik heb een portalpagina met 2 overzichten met de activa/laptops. Aan het actief zijn 3 vrije velden gekoppeld, t.w. datum uitgifte, datum inname en serienummer.

Bij het uitleveren wordt de uitgiftedatum gevuld en bij het inleveren ook de innamedatum.

Uitleveren en inleveren, levert dus 2 dossieritems op.

Ik heb een overzicht met uitgeleverde laptops. Filter Uitgiftedatum niet leeg, en inname datum wel.

En ik heb een overzicht met de ingeleverde laptops. Filter Uitgiftedatum niet leeg en inname datum niet leeg.

Iemand een idee hoe ik dit laatste filter kan aanpassen, zodat alleen het laatste dossieritem wordt getoond?

Je kan jammer genoeg niet verdichten in een weergave in InSite, anders had ik wel het maximum van je ‘Ingestuurd’-kolom geadviseerd

Groet, Martie

oke, met een beetje knutselvreugde ben ik eruit

Ik heb een extra veld Mutatiedatum (datum/tijd) toegevoegd.

Dit veld laat ik bij het afronden van de workflow middels ‘waarde toekennen’ vullen met tag [Nu].

Veld ‘workflow afgerond’ is dan qua waarde gelijk aan het veld ‘Mutatiedatum’.

Hoe vaak dit dossieritem ook wordt uitgeleverd of ingeleverd, er komt maar 1 record voor waarbij deze 2 datums gelijk zijn.

In de weergave filter ik dan op veld ‘Workflow afgerond’ met filter >[Veld:Mutatiedatum].

Problem solved

1 like