Wij hebben een dossieritem waarbij wij graag willen zien wie deze heeft afgehandeld. We hebben nu een gegevensverzameling gemaakt waarbij we alles kunnen zien wat we willen ,maar om te te zien wie de laatste stap heeft gezet binnen de workflow moeten we de regel openen en in de workflowhistorie kijken wie dit was. Is er een mogelijkheid om dit veld op te halen in je gegevensverzameling?
Daarnaast heb ik ooit gezien dat je ook inzichtelijk kan maken wie en hoelang er bijvoorbeeld personen in een bepaalde taak hangen via de taakcode of actiecode(zie bijlage).
Hoe kan ik deze informatie in een overzicht krijgen? Ik kan ze namelijk niet vinden in een gegevensverzameling.
In de gegevensverzameling heb je bij het dossieritem de mogelijkheid bij de workflowgegevens om in te zien welke gebruiker de laatste actie heeft gedaan. Bij deze gebruiker kan je verder gaan totdat je de medewerker naam of medewerker code hebt staan net welke je wilt laten zien.
Voor je 2e vraag moet je denk ik een analyse maken waar deze gegevens in staan. Denk dat dit dan gedaan moet worden met de workflowmutaties op acties/ activiteiten.