Zou iemand me kunnen vertellen welke bestandskoppeling gemaakt kan worden om op een vrij type dossieritem de datum einde contract en de laatste werkdag naar boven te halen?
Met geen mogelijk is dit veld te vinden. Hier mis ik écht een stukje SQL-mogelijkheden, want dan was het zo gevonden. In dienst is wel te vinden, maar uit dienst niet…
Alvast heel erg dank!
Dag @Vincent
De uitdienstdatum zit als het goed is op dezelfde plek als de indienst datum:
Medewerker → actuele gegevens → Koppelingen → Koppeling Contract → Arbeidsverhouding
De laatste werkdag zal in de gegevensverzameling mutatie uitdienst moeten zitten.
Groet Ilse
Hoi Ilse,
Dank voor je snelle reactie. Dat is inderdaad de locatie, maar om de een of andere manier krijg ik deze niet te zien wanneer ik dit voor een weergave op Insite wil gebruiken.
Ik heb dus voor uit dienst taken een aantal aparte workflows vanuit vrije type dossieritems. Hierop heb ik dus geprobeerd om via de management tool via Dossier en dan het specifieke type dossieritem een veld toe te voegen die gekoppeld is.
Deze veldkoppeling heb ik vervolgens geautoriseerd en in de pagina (type “Overzicht”) met de naam “Medewerkers uit dienst IT” toegevoegd, maar de velden blijven leeg ondanks dat deze wél gevuld zijn door onze HR-collega’s bij de eigenschappen van de medewerker onder Contract / Contract én Contract / Arbeidsverhouding.
Via een AFAS-partner had ik al begrepen dat het op een Insite-pagina toevoegen van een AFAS-veld op een vrij veld type dossieritem moeilijk zo niet onmogelijk is… 
@Vincent laten we even een digitaal momentje plannen.
Mail mij anders even op ilse.snijders@zorgfederatieoldenzaal.nl
Mijn werkdagen zijn maandag, dinsdag en donderdag.
Ik vermoed dat wel iets mogelijk is met ‘Waarde toekennen’ in de workflow van het vrije dossieritem. Je haalt de waarden dan op van de medewerker naar het dossieritem.