Pocket profiel alleen ESS

Dag,

Wij hebben een profiel voor een vrij dossieritem. Op Insite staat alleen de ESS pagina gekoppeld voor de medewerker en de MSS pagina voor die procesbeheerder.
Nu wil ik ook mogelijk maken dat de medewerker het dossieritem via de Pocket app kunnen insturen. Dat lukt, echter zij moeten dan ineens een medewerker kiezen. Ik wil via de Pocket app alleen mogelijk maken dat de medewerker het voor zichzelf kan insturen.
Ik wil daarvoor best een ander profiel maken, maar hoe moet ik dan de instellingen van de bestemming instellen?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Groet Ilse Snijders

Hoi Ilse,

Ik denk dat het niet gaat:

ESS profielen bij | Wensenlijst Profit, InSite, OutSite & Pocket / ESS profielen vrije | Wensenlijst Profit, InSite, OutSite & Pocket zijn twee wensen hiervoor. In de context bestemming heb je geen optie om een voorkeurwaarde [medewerker] of iets dergelijks mee te geven.

Er zijn vast wat verzachtende trucs te bedenken in de workflow die hierop volgt, maar ESS via pocket lukt volgens mij gewoon niet.

Dag @Robert ,

Ik snap nu wat er bij mij verkeerd gaat. Thanks!

Via de wens zie ik een reactie met een verwijzing naar de AFAS Help:

Daar staat het volgende over ESS of MSS:

Ik heb uiteraard beide pagina’s, dus kan ik de medewerker kiezen in mijn Pocket app. Ik moet testen of dit inderdaad goed gaat bij ‘gewone’ gebruikers.

Dus het kan, maar of het altijd praktisch is op deze manier betwijfel ik.

Groet Ilse