Wie van jullie is al over naar Profit 4? De sneltoetsen voor de totalizer bij de nacalculatie werkt bij ons niet meer, hebben meerderen van jullie die ervaring ook?
20241126 (sinds gisteren over) > Formules van sommige ‘eigen’ looncomponenten zijn verdwenen (en als controller en richting de jaarovergang ervaar ik dat als erg onprettig)
Inmiddels werkt deze sneltoets wel weer
Excuus, Idsert mijn reactie was eigenlijk op mijn eigen bericht.
Maar waar wij tegenaan liepen sinds we over zijn naar Profit 4 (8 op 9 nov) was:
- In het salarisverwerkingsplan was de maand december niet zichtbaar
- Bij inkooporders die in process waren verdwenen soms de actieknoppen, waardoor de orders niet afgehandeld konden worden
- De totalizer (Ctrl+Y) werkte niet
Puntjes 1 en 3 zijn inmiddels opgelost en voor punt 2 is een patch op onze omgeving uitgerold die lijkt (we zijn inmiddels 3 dagen verder) effectief te zijn. Van punt 2 ben ik benieuwd of er meerderen van jullie hier tegenaan lopen.
Bij ons werkt verwijderen medewerkers niet meer. Met de ‘Anonieme medewerker’ die wij hier voor gebruikte gaat iets mis. Uit mijn incident heb ik niet kunnen opmaken wat het was. Hier wordt een patch in Profit 5 voor uitgerold.
Niet dramatisch maar wel iets waar wij tegenaan lopen.
@Vincent zijn alleen de formules uit de looncomponenten verdwenen of ook de werking ervan?
Hoi Ilse, wij hebben vooralsnog geen problemen met wegvallen van formules overigens, dat was bij Idsert.