๐๐ฉ๐ช๐ด ๐ฐ๐ฑ๐ฆ๐ณ๐ข๐ต๐ช๐ฐ๐ฏ ๐ฉ๐ข๐ด ๐ฃ๐ฆ๐ฆ๐ฏ ๐ค๐ข๐ฏ๐ค๐ฆ๐ญ๐ญ๐ฆ๐ฅ ๐ฅ๐ถ๐ฆ ๐ต๐ฐ ๐ณ๐ฆ๐ด๐ต๐ณ๐ช๐ค๐ต๐ช๐ฐ๐ฏ๐ด ๐ฐ๐ฏ ๐ต๐ฉ๐ช๐ด ๐ค๐ฐ๐ฎ๐ฑ๐ถ๐ต๐ฆ๐ณ. ๐๐ญ๐ฆ๐ข๐ด๐ฆ ๐ค๐ฐ๐ฏ๐ต๐ข๐ค๐ต ๐บ๐ฐ๐ถ๐ณ ๐ด๐บ๐ด๐ต๐ฆ๐ฎ ๐ข๐ฅ๐ฎ๐ช๐ฏ๐ช๐ด๐ต๐ณ๐ข๐ต๐ฐ๐ณ.
Word jij ook zo gek van deze foutmelding en kost het je veel tijd om bij je favoriete bestandslocaties te komen? Dan heb ik een handige tip voor je! Ik maak hierbij gebruik van het synchroniseren van ๐ฆ๐ต๐ฎ๐ฟ๐ฒ๐ฃ๐ผ๐ถ๐ป๐-, ๐ข๐ป๐ฒ๐๐ฟ๐ถ๐๐ฒ- ๐ฒ๐ป ๐ง๐ฒ๐ฎ๐บ๐-paginaโs รฉn het aanmaken van โnetwerkschijvenโ. Klinkt heel technisch, maar het is eigenlijk best makkelijk!
๐ก๐ฒ๐๐๐ฒ๐ฟ๐ธ๐๐ฐ๐ต๐ถ๐ท๐๐ฒ๐ป
Van elke map op je computer kun je een โnetwerkschijfโ maken. Deze netwerkschijven zijn direct zichtbaar binnen Profit bij het opslaan en uploaden van bestanden. Zie het alsof je een favoriet maakt van een bepaalde map, zodat je niet meer veel hoeft door te klikken.
- Maak de map beschikbaar binnen je netwerk door naar de eigenschappen van de map te gaan en vervolgens het tabblad Delen (zie video 00:00-00:10). Let op: zorg ervoor dat alleen jij toegang hebt en niet andere gebruikers binnen je netwerk.
- Kopieer het netwerkpad (00:11). Dit heb je nodig bij het aanmaken van de netwerkschijf (00:16). Kies een herkenbare letter, bijvoorbeeld D voor Downloads (00:20).
- Sluit Profit en Citrix Workspace volledig af in je taakbalk (00:29) en start Profit opnieuw op. Alleen dan wordt er gecontroleerd op nieuwe netwerkschijven.
- Klaar! Bij alle bestanden die je wilt opslaan of uploaden naar Profit zie je nu de netwerkmap en zit je direct in je downloadsmap.
Note: Dit AFAS Geheim kwam ik tegen op LinkedIn en wil ik jullie niet onthouden! Credits aan Jos van den End. (LinkedIn)