๐—ฆ๐—ป๐—ฒ๐—น๐—น๐—ฒ๐—ฟ ๐˜„๐—ฒ๐—ฟ๐—ธ๐—ฒ๐—ป ๐—บ๐—ฒ๐˜ ๐—ฃ๐—ฟ๐—ผ๐—ณ๐—ถ๐˜ ๐—ฒ๐—ป ๐—ท๐—ฒ ๐—ณ๐—ฎ๐˜ƒ๐—ผ๐—ฟ๐—ถ๐—ฒ๐˜๐—ฒ ๐—ฏ๐—ฒ๐˜€๐˜๐—ฎ๐—ป๐—ฑ๐˜€๐—น๐—ผ๐—ฐ๐—ฎ๐˜๐—ถ๐—ฒ๐˜€

๐˜›๐˜ฉ๐˜ช๐˜ด ๐˜ฐ๐˜ฑ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ข๐˜ต๐˜ช๐˜ฐ๐˜ฏ ๐˜ฉ๐˜ข๐˜ด ๐˜ฃ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ค๐˜ข๐˜ฏ๐˜ค๐˜ฆ๐˜ญ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ฅ ๐˜ฅ๐˜ถ๐˜ฆ ๐˜ต๐˜ฐ ๐˜ณ๐˜ฆ๐˜ด๐˜ต๐˜ณ๐˜ช๐˜ค๐˜ต๐˜ช๐˜ฐ๐˜ฏ๐˜ด ๐˜ฐ๐˜ฏ ๐˜ต๐˜ฉ๐˜ช๐˜ด ๐˜ค๐˜ฐ๐˜ฎ๐˜ฑ๐˜ถ๐˜ต๐˜ฆ๐˜ณ. ๐˜—๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ข๐˜ด๐˜ฆ ๐˜ค๐˜ฐ๐˜ฏ๐˜ต๐˜ข๐˜ค๐˜ต ๐˜บ๐˜ฐ๐˜ถ๐˜ณ ๐˜ด๐˜บ๐˜ด๐˜ต๐˜ฆ๐˜ฎ ๐˜ข๐˜ฅ๐˜ฎ๐˜ช๐˜ฏ๐˜ช๐˜ด๐˜ต๐˜ณ๐˜ข๐˜ต๐˜ฐ๐˜ณ.

Word jij ook zo gek van deze foutmelding en kost het je veel tijd om bij je favoriete bestandslocaties te komen? Dan heb ik een handige tip voor je! Ik maak hierbij gebruik van het synchroniseren van ๐—ฆ๐—ต๐—ฎ๐—ฟ๐—ฒ๐—ฃ๐—ผ๐—ถ๐—ป๐˜-, ๐—ข๐—ป๐—ฒ๐——๐—ฟ๐—ถ๐˜ƒ๐—ฒ- ๐—ฒ๐—ป ๐—ง๐—ฒ๐—ฎ๐—บ๐˜€-paginaโ€™s รฉn het aanmaken van โ€œnetwerkschijvenโ€. Klinkt heel technisch, maar het is eigenlijk best makkelijk!

๐—ก๐—ฒ๐˜๐˜„๐—ฒ๐—ฟ๐—ธ๐˜€๐—ฐ๐—ต๐—ถ๐—ท๐˜ƒ๐—ฒ๐—ป
Van elke map op je computer kun je een โ€œnetwerkschijfโ€ maken. Deze netwerkschijven zijn direct zichtbaar binnen Profit bij het opslaan en uploaden van bestanden. Zie het alsof je een favoriet maakt van een bepaalde map, zodat je niet meer veel hoeft door te klikken.

1. Maak de map beschikbaar binnen je netwerk door naar de eigenschappen van de map te gaan en vervolgens het tabblad Delen (zie video 00:00-00:10). Let op: zorg ervoor dat alleen jij toegang hebt en niet andere gebruikers binnen je netwerk.
  2. Kopieer het netwerkpad (00:11). Dit heb je nodig bij het aanmaken van de netwerkschijf (00:16). Kies een herkenbare letter, bijvoorbeeld D voor Downloads (00:20).
  3. Sluit Profit en Citrix Workspace volledig af in je taakbalk (00:29) en start Profit opnieuw op. Alleen dan wordt er gecontroleerd op nieuwe netwerkschijven.
  4. Klaar! Bij alle bestanden die je wilt opslaan of uploaden naar Profit zie je nu de netwerkmap en zit je direct in je downloadsmap.

Note: Dit AFAS Geheim kwam ik tegen op LinkedIn en wil ik jullie niet onthouden! Credits aan Jos van den End. (LinkedIn)

4 likes