Veld kwijt van indienst naar onboarden

Dag allemaal,

Ik ben bezig met het inrichten van mijn onboarding profielen. Gewoon plat van indienst naar onboarden. Ik gebruik dus mijn huidige contexten e.d.
Nu heb ik in mijn indienst profiel onder het kopje ‘Digitaal’ de mogelijkheid om een bijlage toe te voegen.
image

Hoe ik ook zoek in mijn contexten… ik krijg deze manier niet zichtbaar op mijn onboarden profiel.
Weet iemand welke dit is, of een ander veld ‘Bijlage’, die dan wel te gebruiken is om een bestand toe te voegen?

Groet Ilse Snijders

Hoi ilse,
Volgens mij kan je de bijlage beter vanuit de workflow Onboarden zelf ophalen. Bij de taak “Akkoord en overeenkomst opstellen” kan je een van de Pofit-documenten kiezen: Arbeidsovereenkomst indienst workflowmutatie (ook beschikbaar voor herindienst). Wij hebben dit Profit document omgebouwd naar een aok voor vaste medewerker, oproepkracht en stagiair en in de workflow d.m.v. een conditie een splitsing ingericht zodat de workflow voor de juist aok kiest.
Succes !

Dag Diana,

Hier ben ik van op de hoogte, maar dat is niet wat ik wil.
Ik wil hier een document opslaan wat de nieuwe medewerker heeft aangeleverd. Wij maken geen gebruik van aanvullende gegevens opvragen en dat gaat we (voorlopig) ook niet doen. Wij voeren nog live arbeidsvoorwaardegesprekken en maken kopietjes van een document dat daar toegevoegd moet worden.
Overigens maken wij ook geen gebruik van het digitaal ondertekenen van de arbeidsovereenkomst in de workflow Onboarden. Daar start voor ons een apart workflow voor. Wij vinden dat veel prettiger werken.
Groet Ilse Snijders