Hebben jullie ooit al eens te maken gehad met een dubbel dienstverband en het maken van een werkgeversverklaring?
Hoe hebben jullie dit in de workflow opgelost? Ik zou graag zien dat er in dit geval 2 werkgeversverklaringen in 1 flow worden opgemaakt. Indien mogelijk…
Koppel aan het hoofddocument een subdocument die die actuele gegevens ophaalt per dienstverband.
Koppel vervolgens alle subdocumenten die je aan het hoofddocument gekoppeld had had nu aan het bovenstaande subdocument. Dit is dus eigenlijk je nieuwe hoofddocument.
In de koppelingen koppel je ook het dienstverband nummer, zodat de gegevens per dienstverband worden opgehaald (en niet van alle dienstverbanden).
Houd wel rekening met het volgende: indien je de bedragen op de werkgeversverklaring automatisch laat vullen, dienen wel alle LC die je ophaalt per dienstverband ingericht te zijn. Indien deze per arbeidsverhouding ingericht zijn zul je niet de juiste salarisgegevens per dienstverband kunnen ophalen per WG verklaring.