Ik heb een document “vaststellingsovereenkomst” waarin ik het veld uit te betalen salaris heb opgenomen. Welke sleutelvelden moet ik koppelen om de juiste gegevens te tonen en het “uit te betalen salaris” naar voren te krijgen in het document? Ik heb nu het volgnummer dienstverband gekoppeld maar er wordt geen salaris getoond in het document als ik deze genereer.
Nog een aanvullende vraag; is het de bedoeling dat het document in een workflow wordt gegenereerd? Want dan zou ik het veld ‘Mutatie-ID’ gebruiken voor het koppelen van het subdocument met de gegevensverzameling uit het hoofddocument.
Van welk type is jouw document? Als je kijkt naar de eerste regel in het document, is het hoofddocument van het type workflowmutatie of medewerker (documentgenerator)?
Mijn vermoedde is dat het om het type medewerker (documentgenerator) gaat. Kun je een subdocument maken van Medewerker (Actuele gegevens incl.salaris). Daar in de gegevensverzameling Functievelden het veld uit te betalen salaris ophalen. Daarnaast het mdw. nummer en via actuele gegevens per dienstverband naar dienstverband gaan en daar het veld dienstverband ophalen.
Dan volstaat de koppeling met het hoofddocument middels het mdw. nummer en het dienstverband nummer. Let wel per DV een document waarschijnlijk als je in het hoofddocument ook het DV nummer ophaalt omdat de mdw meerdere regels krijgt. Heb je geen meerdere DV dan volstaat het mdwnummer
Ik zie dat het type document is gemaakt op basis van workflowmutatie. Kun je aangeven vanuit welk type dossieritem dit document wordt opgestart?
Als dit geen standaard (-) dossieritem is, zoals bijvoorbeeld contract, salaris of functiewijziging, maar een vrij type dossieritem, dan klopt het dat je standaard geen salarisgegevens te zien krijgt. Er wordt dan namelijk geen salariswijziging of vergelijkbare mutatie opgestart.
Om het salaris op te halen, moet je kijken naar de gegevensverzameling van de dossieritemkoppeling en daar naar de actuele gegevens. Als je kijkt naar de gegevensverzameling van de mutatie, blijft het veld leeg, omdat er in dit geval geen lopende mutatie aanwezig is.
workflowmutatie medewerker/salaris er is in dit geval geen salaris mutatie maar iemand gaat uit dienst dus ik wil het actuele uit te betalen salaris ophalen. Nog een andere gegevensverzameling proberen?