Hoi,
Ik werk voor een grote zorginstelling en vanuit de CAO hebben wij te maken met nevendienstverbanden.
AFAS faciliteert ook de mogelijkheid om een nevendienstverband vast te leggen op een medewerker naast het hoofddienstverband.
Wij lopen er al enige tijd tegenaan dat leidinggevenden van de medewerker met het nevendienstverband de medewerker niet kan selecteren in InSite (onze leidinggevenden werken niet met Profit). Hierdoor is het niet mogelijk om dossieritems op te starten voor de medewerker met het nevendienstverband als bestemming.
Wij hebben onlangs een consultant van AFAS hiernaar laten kijken en kregen helaas het antwoord dat AFAS hier geen mogelijkheden in kan bieden.
Wij hebben zelf al meerdere pogingen gedaan om aanpassingen te doen in de gegevensverzameling van de zoekweergave, maar helaas nog zonder resultaat.
Het lijkt mij sterk dat wij de enige organisatie zijn die hier hinder van ondervinden. Daarom ben ik benieuwd of er andere beheerders zijn die met dit issue te maken hebben (gehad) en welke oplossing jullie hiervoor gevonden hebben.