Dag,
Ik ben op zoek naar een overzicht voor de leidinggevenden, waarin zij alle dienstverbanden van al hun medewerkers kunnen zien.
Het medewerkers MSS overzicht geeft alleen het hoofddienstverband met de hoofdfunctie weer.
Vooral voor leidinggevenden waarvan de medewerker met een nevendienstverband onder deze leidinggevende valt, zorgt dat voor verwarring.
Daarnaast kunnen zij dan ‘nooit’ alle medewerkers met dezelfde functie opvragen.
Voorbeeld: wij hebben een cliëntadviseur die ook wijkverpleegkundige (inval) is. Als cliëntadviseur valt hij onder leidinggevende A maar als wijkverpleegkundige onder leidinggevende B. In het overzicht van leidinggevende B staat de medewerker met de functie van cliëntadviseur. Als deze leidinggevende filtert op wijkverpleegkundige, dan ziet hij/zij deze medewerker niet.
Ik heb zitten zoeken naar het overzicht, maar ik zie de overzichtspagina niet of ik krijg in Insite de melding
'De pagina ‘[Titel]’ die je probeert te openen kan niet op zichzelf geopend worden. Deze pagina moet worden opgestart met extra informatie, bijvoorbeeld met een bepaald gegeven dat in de pagina getoond moet worden.
Open deze pagina vanuit een functie die ervoor zorgt dat de pagina met deze informatie wordt geopend. In de meeste gevallen zal dit een overzicht zijn.’
Weet iemand een overzichtspagina die wel voldoet aan waar ik naar op zoek ben? Of is hij er gewoon niet. Want dan ga ik een wens insturen.
Groet Ilse