We zijn de projectenmodule aan het optimaliseren en willen ook bij het aanmaken van een project de workflow gaan gebruiken. Het is volgens mij niet mogelijk om een bijlage bij het aanmaken toe te voegen en het lijkt ook dat de knop ‘aanpassen bijlage’ in de workflow niet werkt. Hoe hebben jullie dit opgelost? Of is het handiger om met vrije velden bij het aanmaken van het project te gaan werken?
Bij ons is door de AFAS-consultant ingericht dat de workflow als eerste stap weer bij de instuurder komt en dat hij/zij daar de bijlage kan toevoegen. In deze stap werkt “dossieritem aanpassen” en “bijlagen aanpassen” bij ons wel.
@Yvette Als comment kun je dan wel een bijlage toevoegen, maar verder zie ik het niet - of ik kijk er overheen. In de workflow staat bij ons ook de optie ‘dossieritem aanpassen’ en ‘bijlage aanpassen’ aan. Zodra er op ‘Aanpassen’ wordt geklikt, kom je gewoon in het scherm van het aanmaken van het project terecht en zie ik nergens een optie om een bijlage toe te voegen. Doe ik iets verkeerd?
Beste Valentino, je hebt gelijk. Ik heb het niet juist beschreven in mijn antwoord. De bijlage wordt bij ons inderdaad bij de reacties toegevoegd en is vanuit daar zichtbaar.