Bijlagen onderhouden via InSite in de indienst workflow

Goedemorgen allemaal,

Naar mijn weten was het voorheen mogelijk om in een indienst workflow op ‘Aanpassen’ te klikken om vervolgens bijlagen toe te voegen of te verwijderen. Als je nu op de Aanpassen knop klikt, dan kom je terecht op de indienst wizard. Er is geen overzicht met bijlagen zichtbaar en al helemaal niet de mogelijkheid om een bijlage toe te voegen.

Het vinkje aanpassen bij beoordelen staat aan en ook in de workflow staat op de betreffende taak aan dat bijlagen onderhouden moeten worden.

De enige optie lijkt vooralsnog alleen mogelijk via Profit, maar dit is niet gewenst.

Wat zie ik over het hoofd? Op welke wijze zouden we wel bijlagen kunnen toevoegen of verwijderen via de workflow?

Hi Remco, Als je in de workflow stap aangeeft dat je de bijlage kan aanpassen dan zou je in insite een potlood moeten hebben achter de bijlage als je met je muis erop staat. Daar moet je opklikken om de bijlage aan te passen. Laat je me weten of het is gelukt?

image

Hoi Matthew,

Thanks voor je bijdrage. Het aanpassen van een bestaande bijlage is inderdaad mogelijk via het potlood. Wat ik graag zou willen is de bijlage verwijderen en een nieuwe bijlage toevoegen vanaf mijn computer. Dit lijkt vooralsnog niet mogelijk, jij een idee?

Je kan volgens mij de bijlage verwijderen en een nieuwe koppelen. Ik zou dat wel eerst even testen met een dummie. Als de bijlage opnieuw gegenereerd moet worden vanuit het systeem kan je ook een extra workflow actie toevoegen en die koppelen aan de daak waar het document opnieuw gegenereerd wordt en daarna de knop weer verwijderen.

1 like

Hi Remco,

Dit is wel mogelijk vanuit het indienst proces. Het is tevens wel belangrijk dat de workflow eerst definitief afgekeurd wordt, zodat de instuurder weer in de aanmaken pagina terecht komt. Vanuit de aanmaken pagina kun je bijlagen verwijderen en toevoegen.

grtn,
Evelien

Hoi Evelien,

Dank je wel. Dit was de oplossing in combinatie met het veld Bijlage dat op onzichtbaar stond in de context van Medewerker.

Groet,
Remco