Contractbeheer Financieel: Ik ben op zoek inspiratie

Ik ben op zoek naar inspiratie voor inrichting van contractbeheer financieel. Wie gebruikt dit al en hoe verdelen jullie de rollen verantwoordelijke, beheerder en eigenaar?

Voor inkoopaanvragen hebben wij de beoordeling via procuratie obv groepen en gebruikers ingericht. in Dit geval moet je beheerders of eigenaren ’ benoemen. (Ervan uitgaande dat de invoerder de verantwoordelijke is, zoals in de demo omgeving van AFAS) Helaas is procuratie niet mogelijk, maar zou je wellicht Jonas kunnen gebruiken om op basis van grootboek en verbijzonderingscode wellicht de 3e beoordelaar uit het procuratieschema op te nemen als beheerder/eigenaar.

Ook andere tips voor inrichting zijn meer dan welkom :smiling_face:

Ik lees graag mee.
Momenteel gebruiken wij de contractenmodule alleen om contracten in op te slaan. Wij zouden dit nieuw leven in blazen en meer op de kaart gaan zetten, maar vanwege het vertrek van een projectlid en de wijziging van functie van de projectleider ligt dit momenteel stil.