Wij hebben delegaties ingericht. Drie medewerkers, laten we voor het gemak even assistenten noemen, mogen voor een aantal teams een vrij dossieritem gebruiken (gesprek). Aan het einde van de workflow komt daar een document uit (gesprekverslag).
Nu staat op het document de naam van de leidinggevende. Graag zouden wij als het gesprek is gevoerd door één van de assistenten, graag de naam van de desbetreffende assistent op het document willen hebben. Ik heb zitten zoeken, maar ik kan het niet vinden.
De workflow wordt gestart vanuit een andere workflow en de assistent is niet altijd degene die op die knop drukt… anders kon ik nog instuurder gebruiken. Ik zie wel netjes de namen in het organigram… misschien kan ik het daarmee nog op de een of andere manier ophalen? Dan zou ik medewerker en de delegatie (assistent) op basis van organisatorische eenheid kunnen linken?
Is het een optie om een vrij veld met medewerkerkoppeling te maken op het dossieritem om daar de assistent te laten invullen, eventueel via een workflowactie die deze assistent uitvoert?
Dat is een optie, maar ik zoek meer iets in een geautomatiseerde optie. Aangezien het alleen gebruikt wordt om een naam in het document te plaatsen.
Ik denk niet dat ik dit met ‘Waarde toekennen’ kan vullen.
Bedankt voor het meedenken! Misschien dat ik iets kan met ‘Externe status laatste gewijzigd door’ kan. Op zich wordt deze workflow niet in Outsite gebruikt, maar ik kan de status daarvan hier misschien wel voor ‘misbruiken’
Ik vind het wel gek dat je de leidinggevende wel kan ophalen maar delegator niet.