Eva
(Eva)
8 april 2026 om 08:53
1
Ik probeer een signaal te maken die ik eenmalig af kan laten gaan.
Dit signaal moet een bericht verzenden naar alle medewerkers met hun personeelsnummer erin.
ik heb meerdere manieren geprobeerd maar hij creëert elke keer 116 signalen en creëert vervolgens in elk signaal de 893 mails, dat is natuurlijk niet de bedoeling,
Heeft iemand een heel dummy stap voor stap beschrijving hoe ik dit wel succesvol kan doen?
Robert
(Robert)
8 april 2026 om 11:16
2
Hoi Eva,
Maak een signaal op basis van de gegevensverzameling “Medewerker (Actuele gegevens)”
Klik op “aanpassen” in stap 3 van 6 bij het aanmaken van het signaal en filter in het veld medewerker op [medewerker] zodat je alleen met jezelf test
kies bij type signaal “gebaseerd op gegevens (standaard verloop)
Vul geen filter
kies bij unieke waarden het veld “medewerker”
Kies bij signaaltekst een nederlandse tekst en vul snel iets in; maakt niet uit wat
Kies nu bij signaalbestemming “soort bestemming > veld uit gegevensverzameling”
Type communicatie “alleen bericht”
kies onder kopje signaalbestemming “veld > medewerker” > email versturen naar email werk en maak een nieuw berichtsjabloon
Vul verder niks en kies voltooien
Dubbelklik nu op de aangemaakt bestemming en ga naar tabje berichtsjablonen
Op tabblad email kun je nu de inhoud van de mail aanpassen. Vul bijvoorbeeld in het onderwerp “jouw personeelsnummer”
Klik bij “acties” op inhoud e-mail
Maak de mail op en vul op zijn minst het veld “medewerker” (dit bevat het personeelsnummer.
Dit moet het zo ongeveer zijn; als je deze stappen naast het signaalscherm houdt geef ik je goede kans dit succesvol te voltooien
3 likes
Eva
(Eva)
8 april 2026 om 12:41
3
Ah ik zie helemaal wat ik nu mis had gedaan!
Dankjewel het is gelukt!