Vanuit de organisatie kwam de wens om functiebeschrijving mee te sturen naar de sollicitant tegelijkertijd met het contract. Heeft iemand dit toevallig al ingericht?
Optie 1: handmatig toe laten voegen door PSA, met een conditie dat men er aan wordt herinnerd oid?
Optie 2: via documenten sjabloon met heel veel sub sjablonen op basis van de gestelde functie oid
Optie drie: dan niet mee met contract maar wellicht via functiegestuurde draaiboektaken?
Andere ideeën?
Ik weet het even niet zo goed wat ik er überhaupt van vind hoor, maar onderzoeken kan altijd
Wij loggen dit in een vrij veld op de functie en halen dit op in het document. Voordeel: geen complex document (1 vrij veld), nadeel: geen opmaak(1 vrij memoveld)
Dank voor je reactie! Zet je dan alle tekst in een memoveld? Wij hebben functieomschrijving van 2 A4tjes? Past dat überhaupt? Ik zal het even proberen of dit werkt voor ons. Thanks!
Zoveel tekst hebben wij niet, maar ik denk dat je alsnog een eind moet komen. Wij hebben maar een paar regels…
Freekvandeven
(Freek van de Ven (Werkzaam bij Proces Bouwers))
5
Hallo Birgit,
Ik heb van een collega vernomen dat hij gebruik maakt van optie 3. Je zou eventueel het type dossieritem geheimhoudingsverklaring (draaiboek aanvullende gegevens sollicitant) hiervoor kunnen misbruiken. Wel goed om eerst een keer te testen voordat je alles hebt ingericht en niet naar tevredenheid werkt.
Thanks! Ik zal het meenemen in de opties. Denk echter dat we via een mail gaan verwijzen naar een outsite pagina met daarop doorlinkjes naar de functieomschrijvingen.
Freekvandeven
(Freek van de Ven (Werkzaam bij Proces Bouwers))
7
Dat is ook een mooie oplossing! Succces met de inrichting.