In Insite heb je het overzicht per medewerker op de sjabloon pagina ‘Medewerker looncomponent’. En in Profit heb je bij de medewerker de weergave bij het tabblad ‘Looncomponenten’.
Ik ben op zoek naar de gegevensverzameling hiervan voor een analyse.
Je hebt wel de gegevensverzameling berekende looncomponenten, maar die bedoel ik niet.
Ik wil echt de looncomponenten kan zien met begin en einddatum.
Je muteert de waarden (met begin- en einddatum) op een parameter (binnen een looncomponent). De gegevensverzameling die jij zoekt is: Medewerker/parameter actueel (of Medewerker/parameter historie, als je ook historische regels wilt zien).
Thanks @Danny_DPG
Als jij het dan zo zegt, klinkt het ineens heel logisch.
Ik mis alleen de variabelen van een looncomponent. Ik heb geen filter ingesteld. Toch zie er van geen enkele medewerker dat specifiek looncomponent terwijl ik die bij de medewerker wel zie. Waar zou dat aan kunnen liggen?
Dat is altijd lastig zeggen zonder dat ik met je mee kan kijken en niet weet hoe je gezocht hebt. Maar als je eigen looncomponenten zoekt, voeg dan ook het veld ‘Omschrijving klant’ toe en zoek daar eens op.
@Danny_DPG
Snap ik heel goed hoor. Maar ik zocht op medewerker en op nummer van het component.
Ook met omschrijving klant, zie ik hem niet.
Het zal in de inrichting van het component zitten. Ik ga nog wel even zoeken.
In ieder geval al heel erg bedankt met het boven water krijgen van de juiste gegevensverzameling
Uiteindelijk is het mij gelukt met de weergave “Bij medewerkers gemuteerde parameters”. Maar hier was ik met jouw hulp niet bij gekomen.
Heel hartelijk dank!