Overzicht met start- en einddatum van lopende looncomponenten op medewerkerniveau

Beste community,

Weet één van jullie misschien of het mogelijk is om een overzicht te maken op specifieke looncomponenten met de start- en einddatums van deze looncomponenten (en daarmee doel ik dus niet op de start- en einddatums per maand) per medewerker?

Ik krijg hier maar geen goede analyse van gevonden, maar wellicht moet ik het ergens anders zoeken? Alvast heel erg bedankt!

Groet,

Vincent

Hoi Vincent,

Wellicht dat je met de gegevensverzameling “geactiveerde looncomponenten” uit de voeten kunt. Deze bevat namelijk informatie over begin/einddatum in de cao waarin deze geactiveerd is.

Hoi Robert,

Het lijkt erop dat ik enkel de datum terug krijg met wanneer de LC is aangemaakt, maar dus niet wanneer deze dus ook actief werd bij de medewerker. Dus heb ik vervolgens gezocht naar een veld die ook een waarde aantoont op één van deze (in ons geval 4) looncomponenten maar ook zonder resultaat. Zo lastig soms als je niet weet waar je moet zoeken…:frowning:

In ieder geval dank voor het meedenken Robert!

Ik heb jouw oorspr. vraag precies verkeerd gelezen… namelijk dat je deze niet bij de medewerker wilde zien. Voor wat jij vraagt zoek je de gegevensverzamelingen met parameter erin. Het activeren van een lc bij een medewerker doe je via de parameter niet het looncomponent. Welke je vervolgens precies nodig hebt is afhankelijk van of je historie zoekt maar je krijgt dan een lijstje met parameters per lc per mdw incl historie

Jaaa, dat is het. Thanks Robert!

Ik heb gekozen voor de analyse (vanuit HRM) → Parameter waarde mutaties op medewerker (incl. autorisatie)

@Vincent Dit kan ook direct vanuit Profit:
HRM → Payroll → Overzicht → Payroll regeling beheren

Op het tabblad ‘Regelingen (3. Medewerker)’ zie je precies de begin en de einddatum van de looncomponenten en de parameters/variabelen

1 like

@ilse.snijders Super, dit is het! Wat gaaf dat je de menustructuur zo goed kent :+1:

@Vincent Haha… dit is soort van een persoonlijke favoriet :wink: vandaar dat ik deze precies ken.