Hi allemaal,
Ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen, want ik zie waarschijnlijk iets over het hoofd.
Voor de WKKGZ hebben we een proces ingericht op basis van vrije dossieritems. De sollicitant krijgt vóór indiensttreding (maar na registratie onboarden) via OutSite een taak en vult daar een aantal gegevens in. Na het invullen wordt er binnen dezelfde stap een document gegenereerd waarin deze gegevens worden getoond. De medewerker beoordeelt dit document vervolgens als PDF.
We willen dit graag binnen dezelfde stap houden, zodat de gebruiker de pagina niet hoeft te verlaten en het proces in één keer kan afronden. Het document wordt dus door de medewerker gegenereerd.
Als ik het proces test met mijn eigen autorisatie, werkt alles goed. Test ik hetzelfde proces als sollicitant, dan wordt de data uit het vrije dossieritem niet getoond in het gegenereerde document.
Het document zelf lijkt te kloppen. De sollicitant heeft ook rechten om de velden te vullen en de data wordt correct geregistreerd in het dossier. De medewerkernaam vanuit het hoofddocument wordt wél getoond op het gegenereerde document, maar de data uit de gegevensverzameling Dossier (documentgenerator) niet.
Het lijkt er dus op dat er iets misgaat in de autorisatie bij het genereren van de gegevensverzameling voor dit document. Heeft iemand een idee wat ik hier mis?
Als workaround kan ik de velden eventueel laten overzetten naar de medewerker en ze vervolgens uit het hoofddocument halen, maar dat voelt nogal omslachtig.