Herinnering in workfklow werkt niet

In de onboarden workflow zag ik de automatische herinnering, dat probeer ik na te maken in andere workflows, maar tot nu toe zonder succes. Wie kan meekijken?

Filter zit in dossier

en die heb ik dan conditioneel via geplande taak met deze conditie. wat gaat er mis?

o, ik zie nu dat bericht op gebruikers portal staat, dat moet profit zijn. over 2 weken herkansing!

hoe doen anderen dit dan? want nu zit de workflow in een loop. HR krijgt de workflow na 2 weken, drukt op knop maar conditie blijft kijken naar 2 weken en hup weer naar HR. hoe moet dit dan?

Hoi Imke, je kunt dit regelen door een waarde te laten vullen als de taak conditioneel doorgaat (bijvoorbeeld Einddatum met datum vandaag of een ander veld dat je verder niet gebruikt). Het filter van je conditie “Ingestuurd + 2 weken” vul je dan aan met Einddatum = [ ] .

krijg nu melding in workflow - je mag einddatum niet aanpassen…

ook met veld prioriteit komt daarmelding op - mag je niet wijzigen

Hoi Imke,

Bij eigen type dossieritems kun je deze velden aanzetten op het tabblad Algemeen.

oh, jammer, ik had dit gedaan in een profit dossieritem, daar kan dat natuurlijk niet. dan ga ik maar terug naar de mail herinnering voor deze.

Hi Imke,

Vaak wordt hiervoor het veld “Laatst gewijzigde veld vrije tabel” gebruikt of als je de begindatum van de huidige taak kan ophalen dat je die ophaalt + het aantal dagen wanneer de herinnering zou moeten volgen.

Is dit nog nodig Imke? Ik wil best een keertje meekijken met je.